جهش تولید با مشارکت مردم

بازدید مدیران بانک توسعه تعاون از مجتمع پروفیل گستر فولاد ظفر تبریز

به گزارش روابط عمومی گروه کارخانجات پروفیل گسترفولاد ظفر تبریز، مدیران بانک توسعه تعاون کشور و مدیر شعب استان آذربایجانشرقی روز سه شنبه مورخه 31 مرداد ماه با حضور رامین ظفر مدیرکارخانه، از خطوط تولیدی این مجموعه بازدید بعمل آوردند واز نزدیک با توانمندی و پتانسیل آن آشنا شدند .

رامین ظفر با اشاره به توانمندی و تکنولوژی مورد استفاده شده در این مجموعه گفت : در حال حاضر این شرکت با بهره مندی از خطوط تولید مجهز و تکنولوژی پیشرفته با ظرفیت تولید مناسب، انواع پروفیل سبک و سنگین مورد نیاز بازار داخلی و خارجی را با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند که در گرید ها و سایزهای مختلف اعم از قوطی های مربع و مستطیل، لوله و چارچوب و … برای مصارف ساختمانی و صنعتی می باشد.

مدیرکارخانه پروفیل گستر فولاد ظفر تبریز مشکل تامین مواد اولیه را اساسی عنوان کرد و افزود : با توجه به کمبود مواد اولیه و تامین ورق ، برنامه تولید در یک شیفت روزانه انجام می شود که امیدواریم این مشکل بر طرف شود که در اینصورت هم تولید افزایش خواهد یافت هم به جهت اشتغال افراد جدید به کار گرفته می شود که از این نظر داری اهمیت است و نیازمند حمایت لازم جهت تامین نقدینگی و سرمایه در گردش و هم تامین به موقع مواد اولیه است.

شایان ذکر است که گروه کارخانجات پروفیل گستر ظفر در حال حاضر در قالب چند شرکت تولیدی ( صدرا فولاد ظفر و ارس فولاد ارک ) انواع پروفیل سبک و سنگین را تولید می کند و شرکت فولاد صنعت آذر سهند در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی فعالیت دارد. که در آینده نزدیک طرح های توسعه ای خود را نیز به مرحله بهره برداری خواهد رساند.